Характеристики заліза Project Scorpio витекли в мережу


Очікується, що детальні технічні характеристики консолі Project Scorpio - поліпшеної версії Xbox One - стануть відомі в червні на виставці E3 2017. Однак багато деталей вже встигли просочитися в мережу завдяки науковій роботі Microsoft на тему консолей з підтримкою 4К-дозволу. документ,
в якому окрім іншого фігурували багато технічні характеристики Project Scorpio, був переданий анонімним джерелом в руки фахівців Digital Foundry.

Мабуть, головною новиною стала відмова від високошвидкісної пам'яті eSRAM, яка використовувалася в процесорах Xbox One і Xbox One S.
У Project Scorpio її замінить новий вид високошвидкісної пам'яті. Проте ігровим студіям все одно доведеться оптимізувати свої проекти під eSRAM, так як ця технологія критична для Xbox One і One S. Як стверджують в Digital Foundry, в Project Scorpio буде використаний той же процесор Jaguar - можливо, покращений.
Консоль буде підтримувати апскейл частоти кадрів, що дозволить видавати картинку при 60 Гц, хоча CPU буде обробляти її при 30 Гц з інтерполяцією анімації. Що стосується GPU, графічний чіп нової консолі буде обладнаний 4x L2-кешем і здатний видавати продуктивність в 6 Тфлопс.

Вихід Project Scorpio намічений на кінець 2017 року.
Вчора глава Xbox Філ Спенсер повідомив у себе в Twitter, що йому вже вдалося зіграти на ранній версії Project Scorpio, і він дуже задоволений продуктивністю і зовнішнім виглядом консолі.


0 Коментарі