Павло Дуров розкритикував новий дизайн « ВКонтакте »


Засновник і колишній генеральний директор « ВКонтакте » Павло Дуров , який залишив компанію на початку 2014 року , розкритикував новий дизайн соцмережі . На його думку , багато елементів інтерфейсу були скопійовані за моделлю Facebook зразка 2012 року і не відповідають сучасним стандартам . Про це він написав на своїй сторінці у « ВКонтакте » .У замітці « 7 претензій до нового дизайну веб - версії ВКонтакте » , Дуров написав , що одна з головних проблем оновленого « ВКонтакте » полягає у втраті фокуса на контенті . Він вважає , що дизайнерам соцмережі не вдалося більш « ефективно використовувати екран » .« У новій версії з'явився візуальний сміття у вигляді рідко використовується фіксованою правої колонки . З урахуванням фіксованою шапки і вузькою ширини , перегляд новин став подвійно захаращеності , - зазначив Дуров . - При перегляді фотографій втрачений фокус на самій картинці. Фотографії зміщені вліво , а яскрава пляма білої колонки коментарів , що з'явилася справа ,перетягує на себе фокус уваги » .

Крім того , Дурову не сподобалося звуження простору для перегляду новин і записів . Він вважав непотрібною статичну ліву колонку при перегляді старих записів , порахував невдалим рішення про зміну кольору фону з білого на сірий і висловив упевненість в тому ,що старий логотип « ВКонтакте » краще вписувався в горизонтальну шапку , ніж новий .

« Старий логотип « ВКонтакте » в силу композиції краще вписувався в горизонтальну шапку , ніж новий логотип « VK » . Я намалював обидва логотипу досить давно ( перший близько 10 років тому , другий - близько п'яти ) ,але в російськомовній версії не заміняв старий логотип міжнародним саме в силу цього - досить очевидного - обставини » , - сказав він .

Читайте також : Стала відома дата початку продажів iPhone 7

На думку Дурова , всі перераховані елементи нового дизайну були скопійовані з Facebook зразка 2012 року ,коли компанія Цукерберга потребувала нарощуванні прибутковості і жертвувала інтересами користувачів заради додавання рекламних блоків .

« Сьогодні , коли монетизація ВКонтакте переноситься в « розумну » стрічку і мобільні клієнти , подібні кроки не обгрунтовані . У 2016 році Facebook повинен був копіювати напрацювання ВКонтакте , а не навпаки » ,- Резюмував Дуров .

У середу , 17 серпня, всіх користувачів « ВКонтакте » примусово перевели на новий дизайн , який тестувався з квітня 2016 року. Зазначалося , що робота над інтерфейсом велася протягом півтора років . При цьому багато користувачів соцмережі залишилися незадоволені новим дизайном .